Ny mail adresse til brug ved kontakt til bestyrelsen

 

 

 

aar.risogros@aarhus-rideklub.dk

Denne mail adresse er den pensionærerne skal bruge ved henvendelser til bestyrelsen, så kan man skrive ris, ros eller eventuelle forslag.

Bestyrelsen vil på næste bestyrelsesmøde drøfte indholdet i de indkomne mail og herefter vende tilbage til den har skrevet mailen med svar/reaktion på det henvendelsen

 

 

 

Opstramning omkring foder og strøelse.

 

Halmbokse:

På grund af stadigt stigende halmforbrug og derved øgede omkostninger til bortskaffelse af mødding - på trods af antallet af heste/ponyer der står på halm er faldende, har bestyrelsen besluttet, at det er nødvendigt at stramme op omkring forbruget af halm.

Det vil fremover ikke være tilladt for pensionærer eller parter at give ekstra halm. Kun i de tilfælde hvor boksen er meget våd og beskidt vil der blive givet tilladelse til at give ekstra halm. Denne tilladelse gives af ledelse og ansatte.

Pr. 1/5-16 koster kr. 300,00 pr. md. at bruge mere halm end det som personalet strøer op i boksen. Tilmelding til halmordning skal ske til personalet samtidig med at der sendes en mail til:

 

kontoret@aarhus-rideklub.dk

 

Retningslinjer for foder og strøelse.

 

Pensionærer og parter må under ingen omstændigheder selv forsyne sig med AAR’s foder, hø/wrap, spåner eller halm til sin hest/pony.  Det er kun ansatte ved århus rideklub, der må give klubbens foder, halm spåner og hø/wrap. Ønsker pensionær eller part at give AAR’s foder eller strøelse må det kun ske efter tilladelse fra klubbens ledelse eller ansatte.

Til hest/pony i spånebokse må der fyldes et hø -net med halm pr. boks pr. døgn.

Spåner udleveres/sættes frem mandag-onsdag- fredag. Op til helligdage sættes spånerne frem på sidste hverdag op til helligedagene. Man må ikke tage spåner selv.

Bestyrelsen forventer at ovenstående retningslinjer overholdes. Sker det ikke vil bestyrelsen skride ind med sanktioner.

Med venlig hilsen bestyrelsen