Eventoversigt

Ridelejr for part-/privatryttere i Aarhus Rideklub

Antal tilmeldte: 6/24 Pris: 1475,- Lokation:
Bedervej 101
8320 Mårslet
Dato:
04-07-2024 07:00
07-07-2024 18:00
Sidste frist for tilmelding:
01-06-2024
Instruktør: Nadja Thomsen Emilie Sahra Jørgensen Astrid Brøndum Padkjær Hedeman
Beskrivelse

Tilmeld dig til Aarhus Rideklubs årlige ridelejr for partryttere og pensionærer fra torsdag d. 4. juli til søndag d. 7. juli 2024.

Vi overnatter som sædvanligt i VIP-loungen i Blå hal, hvor I placeres efter bedste evne.
Du kan deltage hvis du har part på en af vores elevheste, eller hvis din hest/pony er opstaldet på Vilhelmsborg. Du skal være mellem 10 og 18 år. Der er ingen hjælpere på ridelejren, og deltagerne skal kunne håndtere samt sadle hestene op selv.

Alle deltageres forældre skal bidrage AKTIVT før, under og efter lejren - uden jeres hjælp kan vi ikke afholde ridelejr.

Vi har brug for forældrenes hjælp til at løse følgende opgaver, som skrives i kommentarfeltet Hjælpertjanser nederst på siden. Skriv meget gerne flere ting på, da der skal pusles lidt for at få udfyldt alle opgaver.

• Aftensmad torsdag, fredag og lørdag: Lave aftensmad, dække bord og rydde op.
  • Morgenmad fredag, lørdag og søndag: Dække borde og sættes mad frem samt rydde op.
  • Bagværk: Bage masser af boller og kage (boller og kage skal også serveres og ryddes op igen, dvs. man skal ikke bare læsse dem af).
  • Frokost fredag, lørdag og søndag: Stille frokost an og rydde op bagefter.
  • Snacks fredag, lørdag og søndag eftermiddag: Servere en lille eftermiddagssnack af en art, som skal ryddes op igen.
  • Overnatning torsdag, fredag og lørdag (ca. 21:00-08:30): Der skal holdes styr på tropperne. Der skal også være 1 eller 2 voksne, der overnatter i VIP-loungen. De voksne skal sikre, at alle kommer i seng 22.30 og ikke mindst sørge for, at der er ro kl. 23:00, så alle kan være friske til næste dag.
  • Rengøring før og efter lejren (dvs. inden torsdag morgen og senest mandag morgen: Støvsuge, vaske gulv og overflader og gøre toiletter rene i gul, blå og rytterstuen.
  • Hente ponygamesudstyr i Silkeborg
  • Aflevere ponygamesudstyr i Silkeborg
  • Kørsel til og fra stranden fredag aften
  • Sætte springbaner op fredag aften eller tidligt lørdag morgen
  • Diverse: Give en hånd med, hvor der lige mangler (kan være alle tidspunkter)

Tilmelding er bindende efter "først til mølle princippet" og foregår via Eventtilmelding på hjemmesiden. Sidste tilmelding senest 1. juni 2024, hvorefter holdene bliver oprettet og det endelige program bliver lavet. Ved spørgsmål kontaktes ridelejransvarlige Malene Wiborg Serup på maleneserup@gmail.com

Vi glæder os til at holde ridelejr for Jer.

Vores sponsorer