Video-opdatering fra bestyrelsen september 2023

Udgivet 17-09-2023, tags: Bestyrelsen | Klubnyt |

Medvirkende i denne video (fra venstre): Lea Thybo: bestyrelsens næstformand og formand for webudvalg, Susanne Nielsen: bestyrelsens formand, Mariann Rosenlund: kasserer og bestyrelsens repræsentant fra rideskolen & Annie Nielsen: bestyrelsesmedlem og stævneudvalgsformand.

Velkommen til vores nye format, hvor vi i bestyrelsen vil gøre vores bedste for at øge transparensen og give lidt dybere indsigt i, hvad der er nyt i klubben, samt inddrage jer som medlemmer mere i de beslutninger der bliver taget, og de ting, I ønsker mere information om.

I denne video giver vi lidt dybere indsigt i nogle af de store nyheder og temaer der har fyldt meget i august og september. I videoen her kan du derfor høre mere om følgende:

• 10.000 kr til klubkassen fra Dansk Varmblods Eliteskue
  • Nye folde: rideskole og pensionærer rykker tættere sammen
  • Henvendelse vedr. orientering om nye pensionærer
  • Spørgeskema vedr. model for stævnehjælp. Link til spørgeskema her
  • Konsumregler og mærkning af foder. Se vejledning i referatet fra september eller i nyhedsbrevet fra september
  • Nyt system til at melde foldændringer
  • Nye folde, rideskole og pensionærer rykker tættere sammen
  • Kommende stævner. Skriv jer på hjælperlisterne her
  • Prisstigning hø

Har du ønsker til, hvad den næste video skal adressere, eller har du en ide til noget, der kunne være fedt, at vi tog op? Så tryk på knappen nedenfor, og udfyld formularen.

Indsend spørgsmål eller ideer