Anerkendelse af hjælp til stævner: Nyt pointsystem

30-08-2023

For at anerkende den uvurderlige hjælp ved vores stævner, har vi besluttet at lancere et pointsystem, hvor man optjener point, som senere kan indløses til udvalgte ydelser og produkter i en kommende webshop.

I shoppen vil der være et udvalg, som kan give værdi til alle typer medlemmer, uanset om I er pensionærer, udefrakommende eller deltager i rideskolen. Man tjener point på alle stævner og arrangementer som er åbne for andre klubber.

Optjeningen af point starter allerede fra de kommende stævner i oktober (C-stævnet i dressur og Aarhusmesterskaberne i spring). I vil kunne se jeres point på jeres profiler via hjemmesiden kort efter stævnet. Indløsningen vil blive mulig senere på året, når webshoppen er klar. Vi vil snarest informere jer om de konkrete ydelser og varer, I kan indløse jeres optjente point til.