Priser i rideskolen

Vores priser afhænger først og fremmest af din alder. Vores medlemmer er opdelt i tre aldersgrupper: Junior (6-17 år), Ungrytter (18-24 år) og Senior (25+ år).

Prisen for vores ridetimer inkluderer lån af en rideskolehest, der passer til dit erfaringsniveau. Vær opmærksom på, at der ud over prisen for undervisningen også er et årligt medlemskontingent, som er obligatorisk for alle, der ønsker at deltage i vores rideskole.

Vi tilbyder desuden enetimer med vores dygtige beriderelever, som finder sted på fredage, når det er muligt. For at kunne tilmelde dig enetimerne er det nødvendigt, at du også går på et hold i rideskolen, og at du er godkendt til det i vores system. Du kan blive godkendt via knappen nedenfor.

Anmod om enetimer

Vi vil også gerne belønne vores engagerede ryttere, der deltager i undervisning mere end én gang om ugen. Derfor tilbyder vi rabatter for dem, der rider hos os oftere.

Nedenfor finder du overblik over vores priser i rideskolen:

Holdundervisning på elevhest - priser per måned

Aldersgruppe

1 ridetime om ugen

2 ridetimer om ugen

Junior: 6-17 år

500 kr. per måned

850 kr. per måned

Ungrytter: 18-24 år

550 kr. per måned

950 kr. per måned

Senior: 25+ år

700 kr. per måned

1250 kr. per måned

Eneundervisning på elevhest ved beriderelev - priser per gang

Ved en enetime har du din underviser for dig selv, hvilket giver mulighed for at få en intensiv lektion, hvor al opmærksomhed er rettet mod dig. Du kan også vælge at dele en time med en af dine klubkammerater i rideskolen og derved få ridetimen til en billigere pris. Hvis du er en aktiv hestepasser/part på en af vores rideskoleheste, kan du nyde godt af rabatter på vores enetimer, hvor du selvfølgelig er fritaget for leje af hesten.

For at du kan ride enetimer, skal du først godkendes i vores system. Brug knappen nedenfor (links for parter), og vent på, at din underviser har godkendt dig. Herefter kan du skrive dig på enetimer via mappen, som ligger i rideskolens sadelrum.

Enetime (30 min.)

275 kr. per gang (for parter 185 kr. for 1-4. års beriderelev / 225 kr. for 5. - 6. års beriderelev)

Deletime - 2 ryttere (30 min.)

200 kr. per gang (for parter 175 kr. for 1-4. års beriderelev / 200 kr. for 5. - 6. års beriderelev)

Anmod om enetimer

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte os.