Rideundervisning for ryttere med egen hest

Kvalitetsundervisning hos uddannede beridere eller beriderelever

Vi tilbyder undervisning på alle niveauer både i spring og dressur for både pensionærer og ryttere udefra. Undervisningen varetages af vores chefberider og vores beriderelever samt berider Han Ley, som kommer udefra og underviser i springning.

Dressurundervisningen foregår som regel på hverdage om eftermiddagen og om aftenen, og aftales med den enkelte underviser. Springundervisning er forbeholdte bestemte dage, oftest mandage.

Undervisning kræver medlemsskab af AAR, lige som medlemsskab også er en betingelse for at benytte faciliteterne i klubben. Se mere under Medlem af Aarhus Rideklub.

Betaling for undervisning foregår månedsvist bagud. Betaling for ryttere udefra opkræves af AAR og forudsætter, at der er købt og betalt medlemsskab af AAR for den enkelte rytter.

Anmod om undervisning

Priser for undervisning ved chefberider Hans Jørgen Nørgaard

Enetime (30 min.) 300 kr. per gang
Enetime (45 min.) 400 kr. per gang
Deletime (45 min.) 250 per person per gang

Priser for undervisning ved beriderelev

Enetime (30 min.) til og med 4. års beriderelev 185 kr. per gang
Halv ridning (3x30 min. ugentligt) til og med 4. års beriderelev. Frit valg om hesten skal rides eller du vil undervises 1200 kr. per måned
Fuld ridning (5x30 min. ugentligt) til og med 4. års beriderelev. Frit valg om hesten skal rides eller du vil undervises 1900 kr. per måned
Enetime (3x30 min. ugentligt)  5. og 6. års beriderelev 225 kr. per gang
Halv ridning (3x30 min. ugentligt) 5. og 6. års beriderelev. Frit valg om hesten skal rides eller du vil undervises 1600 kr. per måned
Fuld ridning (5x30 min. ugentligt) 5. og 6. års beriderelev. Frit valg om hesten skal rides eller du vil undervises 2400 kr. per måned
Deletime - 2 ryttere (30 min.) 150 kr. per gang
Hold - 3 ryttere eller flere (30 min.) 75 kr. per rytter per gang

Priser for springundervisning ved Hans Ley

30 min. inkl facilitetskort (for ryttere udefra, som ikke har facilitetskort) 360 kr. per gang
30 min. ekskl facilitetskort (for ryttere som står opstaldet på stedet eller har facilitetskort) 310 kr. per gang

Før du kan modtage undervisning på egen hest eller part skal du godkendes i vores system. Det gør du ved at anmode nedenfor. Så snart du har modtaget din godkendelse, kan du aftale tider med din underviser.

Anmod om undervisning